Söndag

Hallihallå.
Idag så har jag hunnit väldigt mycket alltså :o Klev upp typ 11 och då skjutsade jag thommy till träningen och sen åkte jag hem och gjorde No:n som jag missade när jag for hem i fredags. Och sen efter det så hjälpte jag mamma att måla våran nya grillplats, haha den är nice (y)
Och sen har jag sett på Sex and the city och käkat vattenmelon, mmmm summerfeelings.
Just nu så kom jag just in efter att ha hämtat thommy från träningen och skjutsade hem honom. Hade tänkt orka fara å jogga en vända... men om jag känner mig själv så blir det nog inte idag.

:*

Kommentarer
Postat av: elinföfan

men ta dig du i chokladrännan!

2008-09-27 @ 19:34:29
URL: http://eelinwiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0